آرایش آموزشی

ساخت وبلاگ


Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 165 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:37



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 153 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 23:37

, آرایش, رنگ مو, سال ۹۱,[categoriy]

مدل رنگ مو،هایلایت و آرایش موی کوتاه زنانه سال ۹۱

مدل رنگ مو،هایلایت و آرایش موی کوتاه زنانه سال ۹۱ -آکا, آرایش, رنگ مو, سال ۹۱, مدل, موی کوتاه زنانه, هایلایت, مدل مو

آکاایران: مدل رنگ مو،هایلایت و آرایش موی کوتاه زنانه سال ۹۱



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 175 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:55

آکاایران: گزینه های بسیاری برای درمان های طبیعی آکنه وجود دارند. اما چطور بین گزینه های موجود انتخاب می کنید؟ مواردی که من در این مطلب فهرست کرده ام، آنهایی هستند که متوجه شده ام بهترین تاثیر را دارند و از بقیه قوی ترند.

به گزارش آکاایران: هر کسی متفاوت است. شاید پیدا کردن راه حلی که برای شما بهتر جواب می دهد، به کمی سعی و خطا نیاز داشته باشد. اما مهم تر از همه این است که تسلیم نشوید.

در طول سال های زیادی که با آکنه درگیر بودم، تقریبا هر دوا و درمانی را امتحان کردم. متاسفانه درمان های نسخه ای را نیز امتحان کردم، اما مسئله ی عجیب این است که بعد از امتحان کردن همه چیز، متوجه شدم که درمان های گیاهی برای آکنه، بهترین تاثیر را دارند. جدی می گویم!

آکنه ی من در حدود ۱۳ سالگی شروع، و روز به روز هم بدتر می شد. مادرم همیشه به من می گفت «فقط تا بعد از دبیرستان صبر کن، بهتر خواهد شد.» اما آنها سال ها آمدند و رفتند، بدون آنکه چیزی تغییر کند. بعد از آن من امیدوار بودم که تا پایان دوران دانشکده، قطعا بهتر می شوم. اما همانطور که حدس می زنید، ۴ سال بعد هم هیچ چیز عوض نشد.

در طول تمام مدت دبیرستان و کالج، من به دنبال کمک بودم اما هیچ چیز موثر نبود. این عادلانه بنظر نمی رسید، چون آکنه ی بعضی افراد با بالا رفتن سنشان بهتر می شود. دلیلش این است که بنظر می رسد گاهی اوقات، آکنه یک اتفاق موقت است که بعلت تغییرات هورمون ها رخ می دهد، اما برای من و بسیاری دیگر، اینطور نیست.

بعضی از علل آکنه که پزشکان هرگز به شما نخواهند گفت اینها هستند:

۱. اول از همه، به هیچکس اعتماد نکنید. منظورم این است که پزشکان و متخصصان پوست به شما خواهند گفت که رژیم غذایی مهم نیست و درمان های طبیعی برای آکنه موثر نیستند، مسئله فقط مربوط به هورمون هاست و شما بجز مصرف داروهای نسخه ای آنها، نمی توانید کار دیگری انجام دهید.

۲. چیزی که می خورید، مهم است. بسیار مهم است که مراقب چیزی باشید که وارد بدنتان می کنید. از تمام غذاهای فراوری شده اجتناب کنید و غذاهای طبیعی بخورید و مطمئن شوید که در رژیم غذایی تان، چربی های کافی وجود دارد. مانند آووکادو و روغن نارگیل. گاهی اوقات لبنیات می توانند مشکل ساز شوند و باید علاوه بر آنها از قند تصفیه شده نیز اجتناب شود.

۳. یک آزمایش خون انجام دهید. خونتان را از نظر ویتامین ها و مواد معدنی آزمایش کنید تا مطمئن شوید دچار هیچ نوع کمبودی نیستید. چند مورد اصلی که باید در آزمایشتان وجود داشته باشد، ویتامین A و زینک است. همچنین ممکن است ایده ی خوبی باشد که تیروئید و سطوح هورمونی تان (پروژسترون و تستوسترون) را هم بررسی کنید.

۴. مواد آلرژی زا! آکنه ی شما ممکن است نتیجه ی یک آلرژی باشد. مشخص کنید که آیا هر گونه ماده ی آلرژی زایی وجود دارد که احتمال داشته باشد باعث آکنه ی شما شود یا نه، مانند گلوتن که ممکن است میزان جذب مواد مغذی را کاهش دهد. سایر مواد آلرژی زای متداول عبارتند از لبنیات، مخمر و تخم مرغ. ممکن است آلرژی های غذایی، با تاخیر بر شما تاثیر بگذارند، بخصوص اگر مبتلا به سندرم روده چکه کن باشید.

و اما ۱۰ مورد از بهترین درمان های کاملا طبیعی برای آکنه:

۱. جوش شیرین

این، درمان طبیعی مورد علاقه من برای آکنه است. با کمال تعجب، من ماسک جوش شیرین را چند سال قبل کشف کردم و باید بگویم که این ماده در پاکسازی پوست، فوق العاده قوی است. جوش شیرین، نه تنها به از بین بردن جوش ها و کاهش التهاب کمک می کند بلکه یک لایه بردار نیز هست و به حذف سلول های مرده ی پوست کمک می کند.

به این دلیل، در کاهش هرگونه آثار زخم های قدیمی یا جای جوش ها، بسیار موثر است. برای استفاده از آن، فقط چند قاشق چایخوری جوش شیرین بردارید و آن را با آب گرم مخلوط کنید تا به شکل خمیر در آید. این خمیر را به پوستتان بزنید. شاید بهتر باشد که در چند بار اول، آن را فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوستتان بگذارید، زیرا ممکن است بیش از حد قوی باشد.

شما می توانید این زمان را به تدریج به یک ساعت افزایش دهید یا حتی آن را در طول شب (کاری که من انجام می دهم) روی پوستتان بگذارید. بعد از یکبار استفاده، شما می توانید تفاوت قابل توجهی در پوستتان ببینید.

۲. سرکه سیب

سرکه سیب یک درمان قدرتمند دیگر برای آکنه است که دارای خواص ضد باکتری و ضد قارچی می باشد. برای شروع، چند قاشق چایخوری سرکه سیب را با نصف یا یک چهارم فنجان آب رقیق کنید، زیرا هنگامیکه بطور مستقیم روی پوست استفاده شود، می تواند بسیار قوی باشد. مطمئن شوید از سرکه سیبی استفاده می کنید که خام و تصفیه نشده بوده و حاوی بچه سرکه باشد، زیرا دارای بیشترین مواد مغذی است.

۳. روغن نارگیل

روغن نارگیل، یک ماده ضد باکتری و ضد قارچ است، همچنین بسیار مرطوب کننده و ملایم می باشد. این ماده به مبارزه با باکتری ها و کاهش قرمزی کمک می کند. روغن نارگیل را به پوستتان بزنید و آن را ماساژ دهید. شما می توانید اینکار را چند بار در روز تکرار کنید. با روغن نارگیل، هیچ نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست. این روغن بسیار موثر است و منافذ شما را مسدود نمی کند. برای آنکه کاملا از مزایای آن بهره مند شوید، از روغن نارگیل ارگانیک که تصفیه نشده باشد، استفاده کنید.

۴. روغن درخت چای

روغن درخت چای، یک اسانس است و می تواند یک درمان کاملا طبیعی و بسیار قدرتمند برای آکنه باشد، زیرا ضد باکتری است. برای استفاده از آن، مقدار کمی (۵ تا ۱۰ قطره) از روغن درخت چای را با یک چهارم فنجان آب مخلوط کنید. یک پنبه ی توپی را در این مخلوط خیس کنید و به پوستتان بزنید. شما می توانید اینکار را چند بار در طول روز تکرار کنید یا در زیر آرایشتان از آن استفاده کنید.

۵. سفیده تخم مرغ

من در مورد خوردن آنها صحبت نمی کنم! وقتی سفیده های تخم مرغ بعنوان ماسک صورت استفاده شوند، یک درمان طبیعی عالی برای آکنه خواهند بود. سفیده های تخم مرغ، چربی را کاهش می دهند و علاوه بر بیرون کشیدن آلودگی ها، منافذ را به حداقل می رسانند.

مطلب مرتبط: ۱۱ کاربرد زیبایی برای لیمو

برای استفاده از آن، سفیده ی تخم مرغ را از زرده ی آن جدا کنید و سپس با یک پنبه ی توپی یا انگشتانتان، سفیده ی تخم مرغ را به پوستتان بزنید. بعد از چند دقیقه، احساس می کنید که سفت می شود. شما می توانید سفیده ی تخم مرغ را از ۱۰ دقیقه تا یک ساعت روی پوستتان قرار دهید. پس از آن، پوستتان درخشندگی شگفت انگیزی پیدا خواهد کرد.

۶. آب لیمو

برای این یکی، شما می توانید از آبلیمو، و یا یک لیموی تازه آبگرفته استفاده کنید. لیمو دارای خواص ضدباکتری و قابض طبیعی است که به تمیز کردن پوستتان کمک می کند. آب لیمو را به پوستتان بزنید و بگذارید بمدت ۱۵ دقیقه تا یک ساعت روی پوستتان بماند.

۷. سیر

سیر نه تنها بصورت مصرف خوراکی، دارای خواص ضد باکتری طبیعی و عالی می باشد، بلکه بصورت موضعی نیز فوق العاده است. برای استفاده از آن، یک حبه سیر بردارید و آن را بصورت نازک برش دهید. برش های سیر را روی پوستتان مالش دهید، مخصوصا روی همه ی نواحی مشکل دار. مطمئن شوید که آب سیر به پوستتان مالیده می شود. بگذارید بمدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه روی پوستتان بماند.

۸. قالب های یخ

برای کمک به کاهش التهاب، یک قالب یخ را روی نواحی مشکل دار مالش دهید. سرمای آن، نه تنها منافذ شما را می بندد بلکه باکتری ها را نیز بیرون می راند. شما می توانید با ریختن آب سرد روی صورتتان نیز به اثرات مشابهی دست یابید.

۹. نشاسته ذرت

نشاسته ذرت، بسیار تسکین دهنده و ملایم است. هنگامیکه دچار قرمزی و تحریکات پوستی هستید، این ماده یک درمان طبیعی عالی برای آکنه ی شما محسوب می شود. شما می توانید نشاسته ی ذرت را فقط روی جوش هایتان بزنید یا روی کل صورتتان بمالید. من گاهی اوقات، آنرا در تمام شب روی پوستم می گذارم و در صبح، متوجه تغییر قابل توجهی در پوستم می شوم.

۱۰. آلوئه ورا

آلوئه ورا، بسیار تسکین دهنده است و التهاب و قرمزی را کاهش می دهد. برای استفاده از آن، ژل آن را با استفاده از انگشتانتان به پوستتان بزنید. می توانید روزی چند بار از آن استفاده کنید. اگر گیاه آلوئه ورا داشته باشید، بهتر می شود. زیرا می توانید به آلوئه ورای تازه دسترسی داشته باشید، بدون هیچ گونه ماده ی افزودنی. یا می توانید ژل آلوئه ورای ارگانیک تهیه کنید.

من هنوز هم به استفاده از این درمان های طبیعی برای آکنه ادامه می دهم. معمولا روزی یکبار از ماسک جوش شیرین و روغن نارگیل استفاده می کنم. حالا پوست من صاف تر است. با اینحال اگر هفته ای بسیار پر استرس داشته باشم یا چند هفته از جوش شیرین استفاده نکنم، ممکن است دوباره جوش بزنم.

همچنین بخوانید: انواع ماسک صورت

مهم نیست که علت جوش شما چیست، اکنون بهترین زمان برای امتحان کردن این درمان های طبیعی آکنه و تلاش برای بهبودی پوستتان به بهترین شکل ممکن است. خبر خوب این است که چیزهای زیادی برای امتحان کردن وجود دارد.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 136 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 14:55

, ایرانی, سر محمدرضا گلزار, اخبار فرهنگی,[categoriy]

مدل موهای ایرانی روی سر محمدرضا گلزار عکس

مدل موهای ایرانی روی سر محمدرضا گلزار + عکس -آکا, ایرانی, سر محمدرضا گلزار, اخبار فرهنگی, مدل مو

آکاایران: مدل موهای ایرانی روی سر محمدرضا گلزار + عکس



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 152 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 5:32

,[categoriy]

احادیث مختص حجاب

احادیث مختص حجاب -آکااحادیث مختص حجاب -آکا

آکاایران: احادیث مختص حجاب

آکاایران: احادیث گرانقدر در مورد حجاب

به گزارش آکاایران: از حدیث امام باقر استفاده می شود که محارم زن مانند برادر، پدر و … حق ندارند به همه جای زن بنگرند و زن نیز نباید بگذارد پایین تر از جای گردنبد و بالاتر از مچ دست آشکار گردد. چنین نیست که زن نزد محرمها، هر لباسی بپوشد و با هر آرایشی بیرون آید واندام خود را بنمایاند.

 

 یکی از اصحاب پیامبر می گوید روزی نشسته بودم و لباسم کنار رفت و ران پایم پیدا شد. پیامبر که در حال عبور بودند، به من گفتند: ران خود را بپوشان که جزء عورت است.( مسند احمد )(قابل توجه برخی آقایان)

 

 حضرت موسی(رضی الله عنه) آن قدر بر پوشیدگی خود محافظت می کرد که مردم می پنداشتند وی بیماری جسمانی دارد. رسول خدا(صلی الله علیه وآله) درباره ی او می فرمود: همانا موسی مردی باحیا و پوشیده بود که به دلیل حیایش، هیچ نقطه از بدن وی دیده نشد و لذا هنگامی که می خواست وارد آب شود تا بدنش وارد آب نمی شد، لباس خود را بیرون نمی آورد؛ در حالی که بنی اسرائیل حیا نمی کردند و در برابر هم برای شستشو برهنه می شدند و به یکدیگر نگاه می کردند.

 

 پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) هم هرگاه می خواستند غسل کنند، کسی به وسیله ی پرده ایشان را مستور می ساخت.

 

 امام صادق(ع) پوشیدگی شدید لقمان را از علل حکیم شدن وی می دانند. (قابل توجه کسانی که می گویند پوشش فقط برای زن است)

 

پیامبرصلی الله علیه و آله و سلم روزی یکی از کارگران خود را دید که در فضای باز غسل می کند. به وی فرمود: نمی بینم از خدایت شرم کرده باشی! مزدت را بگیر ما نیازی به تو نداریم.( المصنف )

 



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 140 تاريخ : شنبه 29 اسفند 1394 ساعت: 5:32

,رنگ موی مناسب,چه رنگی برای چه پوستی,انتخاب رنگ موی زیبا,[categoriy]

انتخاب رنگ موی مناسب با پوست شما

انتخاب رنگ موی مناسب با پوست شما -آکارنگ موی مناسب,چه رنگی برای چه پوستی,انتخاب رنگ موی زیبا

آکاایران: انتخاب رنگ موی مناسب با پوست شما

آکاایران:  

رنگ مو : مناسب ترین رنگ موها برای این افراد رنگ های روشن می باشد زیرا رنگ های تیره چهره ی آن ها را جدی و تندخو نشان می دهد.

به گزارش آکاایران: رنگ کرم پودر : کرم هایی با رنگ های بژ یا زرد روشن مناسب ترین رنگ ها می باشند.

رنگ ریمل و مداد ابرو : بهتر است از رنگ قهوه ای برای آرایش چشم و ابروی خود استفاده کنید زیرا رنگ مشکی چهره ی شما را خشن خواهد کرد.

رنگ رژ گونه : رژ گونه های صورتی ، هلویی و مرجانی مناسب ترین رنگ های رژ گونه می باشند.

رنگ رژ لب : رژ لب صورتی و هلویی مناسب ترین رنگ رژ لب می باشد البته قرمز نیز مناسب است ولی بهتر رژ قرمز را برای مراسم های خاص نگه دارید.

نکته: پوست های روشن بهتر است از آرایش های سنگین اجتناب کنند زیرا یک نگاه خسته کننده را به دنبال خواهد داشت


آکا ایران


Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 148 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 11:02



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 147 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 11:02

آکاایران: درست کردن مرطوب کننده صورت

زیبایی : امروزه مرطوب کننده های فراوانی در داروخانه ها و فروشگاه ها پیدا میشود که قطعا از طبیعی بودن آن اطمینان کافی نخواهیم داشت, در این مطلب قصد داریم تا درست کردن یک مرطوب کننده طبیعی خانگی را به شما آموزش دهیم.

به گزارش آکاایران: مواد لازم برای درست کردن مرطوب کننده لیمو و تخم مرغ :

  • ۲ قاشق غذاخوری ماست
  • یک ونیم قاشق چای خوری عسل
  • نصف لیموترش
  • یک سفیده تخم مرغ

,[categoriy]

مرطوب کننده صورت طبیعی در خانه درست کنید

مرطوب کننده صورت طبیعی در خانه درست کنید -آکامرطوب کننده صورت طبیعی در خانه درست کنید -آکا

آکاایران: مرطوب کننده صورت طبیعی در خانه درست کنید

روش تهیه :

آب لیموترش را بگیرید, سپس سفیده تخم مرغ را آنقدر بزنید تا کاملا پف کند, حالا تمام این مواد را به خوبی مخلوط کنید و آنقدر هم بزنید که به شکل کرم در بیاید, سپس این کرم را به صورت و گردن تان بمالید و حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه صبر کنید و بعد با آب گرم صورت تان را بشویید.

در مطالب بعدی با مرطوب کننده های دیگری که میتوانید در خانه درست کنید آشنایتان خواهیم کرد.

مجله آکا ایران



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 128 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 6:25

آکاایران: نکاتی برای افرادی که پوست حساس دارند

دانستنی های زیبایی : اگر دارای پوست حساس هستید حتما تا به حال به این نتیجه رسیده اید که استفاده از محصولات آرایشی تمیزکننده پوست و .. می تواند باعث تحریک و واکنش پوستتان شود.

,[categoriy]

اگر پوست حساس " اگزما یا صدفک " دارید حتما بخوانید

اگر پوست حساس " اگزما یا صدفک " دارید حتما بخوانید ! -آکااگر پوست حساس " اگزما یا صدفک " دارید حتما بخوانید ! -آکا

آکاایران: اگر پوست حساس " اگزما یا صدفک " دارید حتما بخوانید !

به گزارش آکاایران: هرچند افراد با هم تفاوت دارند, اما بنظر می رسد عناصر و مواد تشکیل دهنده خاصی وجود دارند که بیشتر باعث عود کردن صدفک ” پسوریازیس ”  و اگزما می شوند.

متخصص مشهور , کیت سامرویل که خودش مبتلا به اگزماست و همین امر به او انگیزه داد تا وارد صنعت مراقبت از پوست شود، اخیرا لیست ممنوعه اش را در اختیار ما قرار داده است, در اینجا ۵ ماده ی تشکیل دهنده را که بطور بالقوه باعث تحریک پوست می شوند و سامرویل از آنها استفاده نمی کند, بیان می کنیم :

مطمئنا کار خوبی است که قبل از استفاده از هر محصول جدیدی, اول آنرا تست کنید ” تست نقطه ای ” مقدار کمی از محصول را روی یک قسمت صاف مانند داخل بازو بمالید, حداقل ۲۴ ساعت صبر کنید.

اگر هر نوع واکنش منفی یا تحریک بوجود آمد، از آن استفاده نکنید, اگر متوجه چیز غیر طبیعی نشدید, می توانید آن را بطور کامل امتحان کنید.

۵ ماده تشکیل دهنده که باید از آنها اجتناب کنید :

مواد خشک کننده و قابض :

اگر پوست حساسی دارید, دلیلی ندارد که نمک به زخمتان بپاشید ! مخصوصا اگر مبتلا به اگزما هستید, سامرویل توصیه می کند : از هر چیز خشک کننده و قابض مانند هر چیزی که حاوی الکل , اسیدهای آلفا هیدروکسی ” یا AHAs ” است و هر چیزی از خانواده رتینوئید, دوری کنید.

AHAها اغلب بعنوان اسید گلیکولیک شناخته می شوند و بیشتر در محصولات ضدپیری، لایه بردارهای شیمیایی یا اسکراب هایی که از میوه تهیه می شوند, وجود دارد. اسید سالیسیلیک که تنها اسید بتا هیدروکسی ” یا BHA ” است, باعث بدتر شدن وضعیت پوست های خشک و حساس می شود, بنابراین باید مراقب این ماده نیز باشید.

در سمت دیگر, اسید هیالورونیک قرار دارد که حتی اسمش هم ترسناک است, اما واقعا مرطوب کننده است و رطوبت را نگه می دارد.

بنابراین محصولات حاوی اسید هیالورونیک, مطمئن و بی خطر هستند, توجه داشته باشید که بعضی از تحقیقات در مورد صدفک نشان می دهد که اسید سالیسیلیک می تواند در کاهش سرعت تولید سلولهای پوست موثر باشد, که باعث می شود میزان فلس های پوست, کمتر شود و از تعداد جوش ها کاسته شود.

رنگ های مصنوعی :

رنگ های مصنوعی اغلب برای افزودن رنگ جذاب و دلفریب به لوازم آرایشی, مورد استفاده قرار می گیرند و می توانند باعث واکنش پوستی در بعضی افراد شوند, توجه کنید که رنگ و شماره محصول آرایشی بعد از برچسب ” FD & C ” نوشته شده باشد.

متداول ترین رنگ هایی که ایجاد مشکل می کنند, عبارتند از زرد ۵ و قرمز ۴۰, با اینکه این رنگ های مصنوعی توسط FDA تایید شده اند, بعضی از مطالعات نشان می دهند که این رنگ ها باعث کهیر و تحریک بیشتر اگزما و در برخی موارد حتی آسم می شوند!

رایحه :

سامرویل می گوید : اگر می خواهید از پوستتان بسادگی مراقبت کنید, از هر محصول داخل حمام که عطر و بوی زیادی دارد, دوری کنید. مشخص شده که بسیاری از روایح افزوده شده ” چه مصنوعی چه طبیعی ” باعث تحریک زیاد پوست های حساس می شوند.

این مسئله در خارج از حمام نیز صادق است, سامرویل توصیه می کند که یک شوینده ی لباس کاملا بدون بو مانند شوینده مورد علاقه او یعنی All Free and Clear انتخاب کنید, دلیلش این است : این محصول توسط دانشمندی تولید شده که فرزند خودش دارای اگزماست و همچنین بدون رنگ و مواد معطر است و فوق العاده با پوست, ملایم است.

همچنین این محصول دارای نشان تایید از انجمن ملی اگزما هم می باشد.

مواد نفتی :

بسیاری از افراد مبتلا به اگزما می دانند که محصولات دارای مواد تشکیل دهنده بر پایه نفت ” مانند شامپوها , شامپوهای بدن و مرطوب کننده ها ” می توانند پوستشان را دچار مشکل کنند و سامرویل هم با آنها موافق است.

او می گوید : من ازمحصولات حاوی مواد نفتی استفاده نمی کنم, زیرا معمولا پوستم را تحریک می کنند, در حالیکه بنظر می رسد اگزما نسبت به مواد نفتی , حساس است بعضی از افراد مبتلا به صدفک , براحتی و بدون مشکل از این محصولات استفاده می کنند , مخصوصا برای دست و پای ترک خورده.

روش کار ” البته بعد از انجام تست نقطه ای ” : قبل از خواب آن را به دست یا پایتان بمالید و دستکش یا جوراب گشاد بپوشید و تا صبح آنها را در نیاورید.

سولفات ها :

سولفات ها, محرک های بسیار بدی برای پوست های حساس هستند, بدترین آنها, سدیم لوریل سولفات یا ” SLS ” روی برچسب محصولات است.

این مواد افزودنی معمولا در شامپوها و صابون ها , برای تشکیل کف و حباب مورد استفاده قرار می گیرند, زیرا ما دوست داریم که کف کردن این محصولات را ببینیم تا مطمئن شویم بخوبی اثر می کنند, وقتی شامپو یا صابون داخل چشمتان می رود, بخاطر این سولفات هاست که چشم هایتان می سوزد.

مطالعات نشان داده اند که سولفات ها می توانند نفوذپذیری پوست را دچار مشکل کنند و باعث از دست رفتن رطوبت پوست شوند, که می تواند لایه ی حفاظتی پوست مان را نازک کند.

صابون ها و شامپوهایی که دارای برچسب ” بدون سولفات ” هستند, بهترین انتخاب می باشند. اما باز هم لازم است لیست مواد تشکیل دهنده ی محصول را بررسی کنید.

علاوه بر محصولات زیبایی, مایع های ظرفشویی, مخصوصا آنهایی که ضدچربی هستند, اغلب حاوی SLS می باشند.

به این دلیل, سامرویل در هنگام شستن ظروف, مراقب است, او می گوید : من به صابون ظرفشویی که یکی از تحریک کننده ترین محصولات است, دست نمی زنم, بلکه از یک برس ظرفشویی استفاده می کنم.

اگر مجبورید ظرف بشویید، دستکش دولایه ” دستکش پنبه ای در زیر دستکش وینیل ” بپوشید و یک صابون ظرفشویی بدون سولفات و بدون عطر را امتحان کنید یا از ماشین ظرفشویی استفاده کنید.

بخش زیبایی مجله شمال گردی



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 157 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 6:25

,کرم ضد چروک مناسب برای پوست, کرم عالی برای از بین بردن خشکی لب ها,کرم برای از بین بردن چروک دست ,[categoriy]

کرم های مناسب برای سلامت پوست را بشناسید

کرم های مناسب برای سلامت پوست را بشناسید -آکاکرم ضد چروک مناسب برای پوست, کرم عالی برای از بین بردن خشکی لب ها,کرم برای از بین بردن چروک دست , کرم برای از بین بردن لک های پیری روی پوست ,

آکاایران: کرم های مناسب برای سلامت پوست را بشناسید

آکاایران: یک کرم عالی برای از بین بردن لک های پیری روی پوست

هیچ چیزی بدتر از لک های پیری روی پوست نمی تواند یک خانم را آزار دهد. شما می توانید با استفاده از یک کرم حاوی هیدروکینون تا حدی این لک ها را کم کنید. هیدروکینون ماده ای شیمیایی از هیدروکسی فنلی است که با بازداری آنزیم تیروزیناز، سرعت تشکیل ملانین را کاهش می دهد. هیدروکینون در ظرف چند هفته، اثر درمانی خود را نشان می دهد. بهتر است غلظت هیدروکینون بالای دو درصد باشد.

به گزارش آکاایران: معمولا پزشکان میزان هیدروکینون را چهار درصد تجویز می کنند. کرمی که ترکیب هیدروکینون و رتینوئید در آن به کار رفته باشد هم انتخاب مناسبی برای حذف لک های پوست است.

 

یک کرم عالی برای از بین بردن چروک های دست ها

اگر می خواهید چروک های روی دست های تان را کاهش دهید یا مانع به وجود آمدن شان شوید، می توانید از یک کرم یا ماسک آلفاهیدروکسی اسید (AHA) برای لایه برداری خفیف پوست روی دست ها استفاده کنید. این نوع کرم یا ماسک سلول های مرده روی پوست را از بین می برد و به سلول های جوان و سالم کمک می کند که خود را به سطح پوست برسانند بنابراین پوست صاف تر به نظر می رسد و چروک ها کمتر دیده می شود.

 

یک کرم عالی برای از بین بردن خشکی لب ها

لب معمولا نخستین عضو صورت شماست که شما را پیر نشان می دهد. اغلب وقتی می خندید، غذا می خورید یا حرف می زنید، چروک های عمودی اطراف لب ها ایجاد می شود که می توانید با کارهای بسیار ساده ای این چروک ها را کاهش دهید؛ اول اینکه ضدآفتاب را فراموش نکنید و دوم اینکه یک کرم تقویت کننده کلاژن یا ضد چروک اطراف دهان تان به کار ببرید. استفاده از یک محصول حاوی اسید هیالورونیک هم می تواند بسیار مفید باشد.

همچنین باید بدانید وقتی لب های شما پوسته پوسته و خشک باشند، نازک تر و پرچروک تر به نظر می رسند بنابراین باید سعی کنید به آنها میزان رطوبت لازم را برسانید. راز داشتن لب هایی صاف، زیبا و برجسته مرطوب نگه داشتن آنهاست. بهتر است به طور مرتب از یک ترمیم کننده لب که کمی رنگ داشته باشد، استفاده کنید.

 

منافذ پوستی را کوچک کنید

حتما از مزیت های لایه برداری پوست شنیده اید ولی باید بدانید لایه برداری بیش از حد می تواند به پوست تان آسیب بزند. بسیاری از کرم های ضدچروک دارای آلفاهیدروکسی اسید هستند و اگر شما همزمان از چند کرم اسیدی استفاده کنید- مثلا یک مرطوب کننده اسیدی صبح ها بزنید و شب ها از ضد چروک استفاده کنید- احتمال دارد پوست تان ملتهب شود.

همچنین باید بدانید استفاده زیاد از لایه بردارها به هیچ وجه منافذ پوستی شما را کوچک نمی کند اما ممکن است باعث شود این منافذ کمتر خود را نشان دهند. اگر منافذ پوستی بزرگی دارید، می توانید با یک سرم یا لایه بردار حاوی اسیدسالیسیلیک، اسید لاکتیک پوست تان را تمیز کنید. سالیسیلیک به خوبی آلودگی ها را از پوست شما پاک می کند و به بازسازی سلولی کمک می کند. اسید لاکتیک سلول های مرده را از روی پوست پاک می کند تا پوست نرم و صاف شود.

 

یک کرم عالی برای از بین بردن چروک های دور چشم

شما می توانید تا حدی روند چروک شدن پوست اطراف چشم تان را با استفاده از کرم ها کند کنید. بهترین ماده برای جلوگیری از چروک های دور چشم رتینول است. رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که به پوست کمک می کند کلاژن بسازد؛ در نتیجه خطوط روی پوست را صاف می کند.

ماده دومی که می تواند از چروک ها جلوگیری کند آنتی اکسیدان هاست که در چای سبز و هر ماده حاوی ویتامین C وجود دارد و به پوست کمک می کند کلاژن به دست بیاورد. اگر پوست شما حساس است به جای استفاده از ویتامین A محصولاتی که پپتید دارند بخرید. وجود پپتید روی پوست، قرمزی یا التهاب ایجاد نمی کند.

 

جوانی روی صورت

اگر می خواهید برای چروک ها و خطوط به وجود آمده روی صورت تان کرم بخرید باید کرمی انتخاب کنید که دارای رتینوئید باشد اما باید بدانید این ماده عوارض جانبی چون قرمزی و پوسته پوسته شدن پوست هم دارد که معمولا پوست، این عوارض را بین شش تا 12 هفته بعد ترمیم می کند. رتین آ (Retin-A) از بهترین موادی است که برای از بین بردن چروک قدرت زیاد و عوارض جانبی کمتری دارد.

کرم های حاوی رتینوئید یا رتین آ را باید دو یا سه شب در میان، هنگام خواب به اندازه یک نخود به صورت تان بمالید. (اگر در روز از این کرم ها استفاده کنید نور آفتاب اثرشان را کم می کند). تا زمانی که کرم اثر کند مصرف را ادامه دهید، اگر احساس کردید پوست تان به دلیل استفاده از این کرم ها التهاب زیادی پیدا کرده، کرم خود را با یک کرم ملایم تر عوض کنید که میزان کمتری رتینوئید یا رتین آ دارد.


آکا ایران


Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 180 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 6:25

آکاایران: به گزارش آکاایران: انواع رنگ های قهوه ای بسیار برای زمستان مناسب هستند. در گروه رنگ های زمستانی، رنگ های شرابی، فندقی، بلوطی، زیتونی هم جای می گیرند.

در زمستانی بودن رنگ مشکی هم تردیدی وجود ندارد ولی به توصیه آرایشگران رنگ مشکی به موی خود نزنید چون بعد از مشکی مو قدرت دریافت هیچ رنگ دیگری را ندارد و تا درآمدن موهای جدید و رشد آنها باید با همان رنگ مشکی مدارا کنید (مگر اینکه ریشه موی خودتان مشکی باشد و قصد تعویض رنگ موی خود را تا مدت طولانی نداشته باشید و این کار را انجام دهید).

برای کسانی که می خواهند موهای خود را بسیار تیره کنند، آرایشگران از قهوه ای بسیار تیره و نزدیک به مشکی استفاده می کنند. اما برای آن دسته از خانم هایی که بازی رنگ ها را روی موی خود دوست دارند و می توانند به جای مش از های لایت با رنگ های گرم مانند عسلی، نسکافه ای، صورتی، قرمز یا مسی استفاده کنند و از رنگ زیبای آن لذت ببرید، این نوع های لایت را روی هر رنگ پایه مویی می توان اجرا کرد ولی واضح می باشد که های لایت عسلی و نسکافه ای روی موهای قهوه ای و های لایت قرمز روی موهایی با زمینه قرمز مانند شرابی و فندقی جذاب تر و زیباتر است.

همچنین های لایت های تیره و در صورت تمایل فرد به دکلره، دکلره های گل بهی و هلویی پر رنگ را پیشنهاد می کنیم.

انواع رنگ های قهوه ای بسیار برای زمستان مناسب هستند

بهترین رنگ ها برای کسانی که پوست گندمگون و برنزه دارند، رنگ های شیری، گل بهی، مسی، کرم نخودی، قهوه ای ـ زرد سوخته، فندقی، عسلی، سبز کاهویی و زرد است. برای چشم های آبی روشن، آبی خاکستری و آبی تیره، سبز تیره، قهوه ای و مشکی، بهترین رنگ مو ارغوانی با های لایت شرابی، پلاتینی، خاکستری، قهوه ای، قهوه ای تیره، مشکی و شیری است. برای چشم های کهربایی هم رنگ موهای طلایی با های لایت قرمز، قهوه ای طلایی، قهوه ای عسلی، فندقی، مسی و قهوه ای سوخته مناسب است.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 178 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 3:17



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 168 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 3:17

آکاایران: 6 نکته در مورد این که چگونه عطر بزنیم

به گزارش آکاایران: ما از بهترین متخصصان عطر خواستیم نکاتی در مورد اینکه چگونه به طور مناسب عطر بزنیم را در اختیار ما قرار دهند.

عطر را در محل درست بزنید

اینطور نیست که مجبور باشید عطر را روی پوست اسپری کنید. یکی از جایگزین های خوب به خصوص برای کسانی که دارای پوست حساس می باشند عطر زدن به لباس می باشد.

یک راه خوب برای عطر زدن استفاده از عطر بر روی آستر کت می باشد. زمانی که یک شخص محترم کت خود را در رستوران بیرون می آورد شما یک رایحه فوق العاده از یک عطر با سلیقه و شیک را احساس می کنید.

حرف بس است اسپری کنید

فرض می کنیم عطری پیدا کرده اید که شخصیت شما را منعکس می کند. بعد از دوش گرفتن یعنی زمانیکه پوست هنوز گرم و مرطوب می باشد عطر بزنید. عطر را روی نواحی گردن و سینه اسپری کنید تا توجه ها را به سمت خود جلب کنید.

امتحان کنید

اگر با زدن عطر روی پوست راحت هستید آن را امتحان کنید. مقدار کمی روی مچ دست یا پشت گردن و گوش ها معمولا کافی می باشد.

اگر ماجراجویی بیشتری می خواهید و دوست دارید قسمت های دیگر بدن را نیز امتحان کنید پشت زانوها، و کمرتان نیز جاهای خوبی برای عطر زدن می باشند.

 

فراموش نشوید

یک زن باید جایی که می خواهد بوسیده شود را عطر بزند. روش دیگر زدن عطر بر روی پیراهن یا شال گردن می باشد. این ها چیزهایی می باشند که ممکن است توسط یک زن جا گذاشته شوند، در این صورت او هیچ وقت فراموش نخواهد شد.

عطر زدن روی مو

موها نیز یک جایگزین عالی دیگر بجای پوست می باشد.

هرچه کمتر بهتر

آخرین نکته، به مقدار محدود از عطر استفاده کنید. خانم ها باید همیشه به شیوه کاملاً کنترل شده عطر بزنند. هیچ وقت بیش از حد عطر نزنید، حتی اگر عطر شما یک عطر فوق العاده باشد، اگر بیش از حد شدید باشد مردم از آن متنفر خواهند شد. فقط یک اسپری کوچک بزنید نه ۳ یا ۴ اسپری.




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 137 تاريخ : جمعه 28 اسفند 1394 ساعت: 3:17



به گزارش آکاایران: کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است

 

کشیدن خط چشم یکی از ترفندهای مهم در آرایش چشم است. اگر شما هم جزو افراد مبتدی هستید به راحتی با دستور زیر 3 مدل خط چشم پرطرفدار را بکشید.
من هم خط چشم را مثل خیلی از شما دوست دارم. عاشق دقت و ظرافت بکار رفته در کشیدن خط چشم گربه ای با استفاده از خط چشم مایع هستم. عاشق چشمان شهلا و خماری که یک خط چشم می تواند ایجاد کند. خط چشم پشت پلک ها و طرحی که ایجاد می کند را دوست دارم.
اگر نگاهی به کمد لوازم آرایشم بیندازید ۱۹ خط چشم متفاوت پیدا می کنید، از مشکی و قهوه ای گرفته تا سفید و طوسی. حتی خط چشم هایی دارم که زیاد هم استفاده نمی شود (صورتی جیغ! قرمز! فیروزه ای! نقره ای براق!) و در جعبه ی بزرگی در کشو نگه داری می کنم.
اما برای کسی که در امر آرایش مبتدی است یا تازه شروع کرده، یادگیری کشیدن خط چشم ممکن است نا امید کننده به نظر برسد. آیا فقط پلک بالای خود را خط چشم می کشید؟ یا پلک پایین را هم می کشید؟ خط چشم نامرئی چیست و چگونه کشیده می شود؟ وقتی می خواهید خط چشم گربه ای بکشید از نوارچسب یا خط کش هم استفاده می کنید یا با دست خالی، خط چشم می کشید؟ از خط چشم مایع استفاده می کنید یا کرمی؟ پودری یا مدادی؟ از چه قلم مویی استفاده می کنید؟ آیا درست خط چشم کشیده اید؟ خط چشمتان زیبا به نظر می رسد؟ چطور همه ی این ها را بفهمیم؟
اگر تازه شروع به کشیدن خط چشم کرده اید، فقط به یک محصول نیاز دارید. و آن یک خط چشم مدادی نرم و ضد آب است که کار با آن هم بسیار ساده است. ئتا قبل از اینکه در کشیدن خط چشم ماهر نشدید، به سراغ محصولات ساده تر بروید. یک خط چشم مدادی نرم و مشکی خوش رنگ به چند طریق قابل استفاده است. در اینجا به سه روش محبوب و پرطرفدار اشاره می کنیم.
آموزش خط چشم نامرئی بین مژه ها

خط چشم نامرئی بین مژه ها

 

این نوع خط چشم، زمانی ایجاد می شود که شما به آرامی خطی بین مژه های خود ایجاد کرده تا آنها پرتر نشان داده شوند. در این حالت به نظر می رسد که شما زیاد خط چشم نزده اید و اینطور برداشت می شود که به صورت طبیعی مژه های مشکی و پری دارید.
مداد خود را تیز کرده و به دقت خطی مابین مژه های پلک بالایی بکشید. سعی کنید هر فاصله یا فضای خالی که می بینید را پر کنید. (لطفا مراقب چشمهایتان باشید و به چشم ها فشار نیاورید). اینکار ممکن است چند دقیقه ای طول بکشد و ممکن است شما با خودتان بگویید: «ارزشش رو داره؟»
اما اعتماد داشته باشید. هرچه بیشتر تمرین کنید، اینکار را سریع تر انجام خواهید داد. و مژه هایتان مثل بچه گربه های کارتون ها، پر و مشکی به نظر خواهد رسید.
خط چشم نامرئی داخل چشم

خط چشم نامرئی داخل چشم

 

این نوع خط چشم، به کشیدن خط روی لبه ی پلک ها گفته می شود. Waterline به فاصله ی بین چشم و مژه ها می گویند. این نوع خط چشم نیز مانند قبلی، مژه هایتان را پرتر و باشکوه تر نشان خواهد داد؛ انگار که با ردیفی از مژه های اضافه به دنیا آمده اید!
با این نوع خط چشم، و زدن کمی ریمل و خطی روی پلک بالایی، چشمان عمیق تر و نافذتری خواهید داشت. بی آنکه دیگران دقیقا چرایش را بدانند! اما ما می دانیم: کشیدن خط چشم بین پلک ها! این تکنیکی بود که زمان زیادی برد تا حاضر به انجامش شوم. من نمی توانستم حاضر به استفاده از مواد آرایشی در این نقطه از چشم هایم شوم؛ اما حالا تمام مدت این کار را انجام می دهم.
با انگشت اشاره به آرامی پلک بالایی خود را به سمت ابروها بالا بکشید. حالا می توانید خط صورتی رنگ صافی را در قسمت پایینی پلک خود (درست پایین مژه ها) ببینید. این همان جایی است که باید مداد را بکشیم. مداد را به آرامی در این ناحیه بکشید.
نگاه کنید که مداد چقدر این قسمت را رنگی می کند و سپس دوباره مداد را در فضاهای خالی باقی مانده بکشید. اگر مایل باشید می توانید قبل از زدن ریمل، خط پلک پایینی خود را نیز مانند پلک بالا مداد بزنید. بفرمایید! چشمان رویایی با چند حرکت ساده ی مداد.
خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای

 

لبه ی بیرونی پلک خود را به آرامی بکشید. این کار به خاطر این است که کشیدن مداد روی پوست شل کار سختی است و خط بی نقصی که می خواهیم را به ما نمی دهد. ما به دنبال یک خط صاف هستیم بدون شکستگی.
بسیار خب. با مداد تراشیده و نوک تیز خود (بسیار مهم است که مدادهایتان را تراشیده نگه دارید) از گوشه ی داخلی چشم شروع کرده و یک خط صاف، زیبا و تاجایی که می توانید نزدیک به خط مژه ها بکشید و تا جایی که مژه ها تمام می شوند، ادامه دهید.
حالا برای کشیدن خط چشم گربه ای معروف با خط چشم مدادی، جایی را که می خواهید خط چشم تا آنجا امتداد یابد را با یک نقطه علامت بزنید. (اگر اولین بار است که خط چشم گربه ای می کشید زیاد جوگیر نشوید و نقطه را فقط کمی بالاتر از چشم بزنید.) حالا خط چشمی را که کشیده بودید به نقطه ی علامت گذاری شده متصل کنید و کمی آن را در انتها تیز کنید.
به یاد داشته باشید: یادگیری خط چشم گربه ای کمی زمان می برد. از به همراه داشتن گوش پاک کن مرطوب و پاک کننده ی آرایشی برای اصلاح خطاهای احتمالی هم اصلا خجالت نکشید.
 

 

 گرد آوری مطالب : آکا ایران




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 7:30



به گزارش آکاایران: ترکیب گلیسیرین فواید زیادی برای پوست دارد


از گلیسیرین خالص استفاده نکنید
جالب است بدانید گلیسیرین خالص، پوست را خشک می کند، اما در کرم های حاوی گلیسیرین، نوعی افزودنی اضافه می کنند تا آب و رطوبت از دست نرود و در نتیجه پوست رطوبت خود را حفظ کند. اگر می خواهید از گلیسیرین خالص استفاده کنید بهتر است آن را با آب رقیق کنید.


گلیسیرین و لیمو معجزه ای برای پوست
ترکیب گلیسیرین فواید زیادی برای پوست دارد . گلیسیرین، دارای خاصیت مرطوب کننده است. لیمو نیز آموزش آرایش،مدل آرایش صورت، آرایش چشم،مدل ابرو - عالی ویتامین C است و باعث باز شدن رنگ پوست می شود .این ویتامین تولید کلاژن را افزایش می دهد و به روند نو سازی پوست کمک می کند.در این مطلب به خواص دیگر این ترکیب اشاره می شود.


1.لکه های باقی مانده از آکنه را برطرف می کند.
2.استفاده کافی از این ترکیب هر شب و شستن صورت در روز بعد، می تواند به مرور زمان باعث از بین رفتن لکه های پوست صورت شود.
3.ترکیبی از لیمو،گلیسیرین و خامه را قبل از خواب به کف پاشنه پا بمالید و روز بعد بشویید تا به مرور زمان ترک پا از بین برود.
4.آلوئه ورا همرا ه با این ترکیب می تواند خشکی پوست را رفع کند.
5.آب لیمو که خاصیت اسیدی دارد، لکه های روی پوست را کم رنگ می کند و از طرفی گلیسیرین پوست را نرم می کند.

 

از گلیسیرین خالص استفاده نکنید

 

آموزش ساخت مرطوب کننده های خانگی


مرطوب کننده دست و صورت
ترکیب زیر یکی از طبیعی ترین مرطوب کننده های پوست دست و صورت است
مقداری گلیسرین را به همراه مقداری آب لیمو مخلوط و سپس برای ماساژ دست و صورت استفاده کنید
انواع ماسک صورت
ماسک شماره 1: مرطوب کننده و شاداب کننده برای پوست های خشک 
لیموترش تازه 2 عدد
گلیسرین 1 قاشق چایخوری
عسل  1  قاشق غذاخوری
ابتدا پوست را با آب و صابون شستشو و خشک نمایید سپس لیموترش را آب گرفته(توجه داشته باشید که لیموترش تازه اثری به مراتب بهتر از آب لمیو شیشه داراست) و با عسل و گلیسرین مخلوط و به مدت 20 دقیقه روی پوست قرار دهید و پس از این مدت با آب ولرم بشویید
ماسک شماره 2  : مرطوب کننده و  شفاف کننده پوست
پودر ریشه شیرین بیان  1 قاشق مرباخوری
گلیسرین 1 قاشق چایخوری
روغن زیتون 1 قاشق چایخوری
گلاب  چند قطره

 

ابتدا پوست را با آب و صابون شستشو و خشک نمایید سپس تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و روی پوست ماسک کنید پس از گذشت 15 الی 20  دقیقه با آب ولرم بشویید
ماسک شماره 3 : مرطوب کننده و از بین برنده جوش های سرسیاه
آرد جو   1 قاشق غذاخوری
شیر    مقداری
گلیسرین 1 قاشق چایخوری
گلاب  چند قطره
ابتدا پوست را با آب و صابون شستشو و خشک نمایید سپس تمام مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و روی پوست ماسک کنید قبل از اینکه مواد بر روی پوست خشک شود پوست را  با آب ولرم بشویید

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته


 

 گرد آوری مطالب : آکا ایران




Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 7:30

آکاایران: بهترین راه جلوگیری از خشکی و ترک خوردگی لب ها، پیشگیری از عارضه هایی است که دلیل بروز این حالت هستند. متاسفانه این عارضه ها همه جا هستند: آب و هوای سرد و بودن در معرض نور خورشید، هوای خشک، و وزش باد موجب خشکی، ترک خوردگی، یا زخم شدن لب می شود. همچنین، کم آبی بدن، آلرژی های بینی و تنفس با دهان هم در بروز این مشکل برای لب دخیل هستند. داروهای خاصی مانند داروهای آکنه هم می توانند باعث ترک خوردگی لب ها شوند.

به گزارش آکاایران: علاوه بر نوشیدن آب فراوان و استفاده از دستگاه مرطوب کننده برای مرطوب نگه داشتن هوای خانه، این اقدامات ساده می تواند از خشکی و ترک خوردگی لب های تان پیشگیری نماید:

لب تان را زبان نزنید

یکی از بدترین کارهایی که می توانید برای لب های ترک خورده تان انجام دهید، مدام زبان زدن آنهاست. وقتی بزاق دهان بخار می شود، هر روغن طبیعی که روی لب های شماست را پاک می کند. به جای گزیدن یا زبان زدن لب ها، با مرطوب کننده های طبیعی ضدحساسیت مانند روغن بادام، روغن کاکائو و موم، رطوبت لب ها را حفظ نمایید. اگر مشکل شما، تورم لب های تان است، مرهمی از ریشه زردچوبه که یک ضدالتهاب طبیعی است درست کنید.

با روغن زیتون ماساژ دهید

دو یا سه بار در روز لب های تان را با روغن زیتون که مرطوب کننده ای ضدالتهاب و حاوی آنتی اکسیدان است ماساژ دهید تا تورمش فروکش کرده و نرم و روان شود. لب های شما فورا بهبود پیدا خواهد کرد، اما چند روزی طول می کشد تا خودش شروع به التیام یافتن کند.

از یک تی بگ استفاده کنید

لب های ترک خورده و خشک تان را با ۳۰ ثانیه فشردن یک تی بگ خیس خورده که حاوی چای سیاه است میان لب های تان، نرم و لطیف نگه دارید. پلی فنول های آنتی اکسیدان چای، به ترمیم سلول های آسیب دیده پوست کمک کرده و بازسازی سلولی را سریع تر می نماید. اگر لازم بود، این کار را ۳ تا ۵ بار درهفته انجام دهید.

پوست مرده را بسابید

رویه سابی کردن، یک کار خوب برای لب های ترک خورده است. یک ترفند ساده: بعد از مسواک زدن دندان های تان، با مسواک زدن لب ها، ازشر پوست خشک و بدنمای لب های تان رها شوید. حالا ، فورا با یک مرطوب کننده خوب، از لب های نرم و جدیدتان محافظت کنید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 145 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:31

آکاایران: در این مقاله از ایران ناز با 10 اشتباه بزرگ در شستن صورت که اغلب ما مرتکب می شویم و روش های برطرف کردن آنها آشنا شوید.

 

به گزارش آکاایران: 1. کشیدن حوله روی پوست
برای خشک کردن صورت پوست تان را با حوله نوازش کنید و ضربه های آرام بزنید نه اینکه محکم روی صورت بکشید.

 

2. استفاده از دمای نامناسب آب
آب داغ ممکن است احساس خوبی به پوست شما دهد اما می تواند چربی های طبیعی و محافظت کننده پوست را از بین ببرد و باعث خشکی بیش از حد پوست یا تولید بیش از اندازه سبوم (چربی پوست) شود. آب ولرم بهترین گزینه برای پاک کردن آرام و موثر پوست است.

 

3. ترس از روغن ها
به گفته کارشناسان انواع پوست ها می توانند از فواید پاک کردن پوست با روغن بهره ببرند حتی پوست های چرب و آسیب دیده. یک روغن خوب منافذ پوست را از کثیفی و باکتری پاک و به التیام و تعادل پوست کمک می کند. به دنبال یک محصول پاک کننده روغنی باشید که از چربی های گیاهی و طبیعی تشکیل شده است. خیلی ساده روغن را روی پوست خود بمالید، ماساژ دهید و سپس با یک پارچه تمیز آغشته به آب ولرم صورت خود را پاک کنید.

 

4. انتخاب محصول اشتباه
پاک کننده مناسبی پیدا کنید که بیش از حد ملایم هم نباشد چون مجبور می شوید برای پاک کردن دو بار بشویید یا محکم روی پوست خود بکشید و بیش از حد سخت هم نباشد که باعث می شود پوست تحریک و قرمز شود.

 

5. استفاده از مواد تحریک کننده پوست
یک لطفی در حق پوست تان بکنید و از موادی که به آن آسیب می زنند، دوری کنید مانند عطرها، رنگ ها و همچنین مواد نگهدارنده  مثل پارابن و سدیم لوریل سولفات. همیشه برچسب روی محصولات بهداشتی را مطالعه کنید تا از مواد تشکیل دهنده آن مطلع شوید.

 

6. انتظار برای رطوبت پوست
برای افزایش میزان جذب رطوبت، مرطوب کننده را بلافاصله بعد از شست وشوی صورت و وقتی هنوز پوست مرطوب است، بمالید. برای سرم ها و دیگر محصولات محافظت از پوست هم این روش را به کار گیرید. اگر منتظر بمانید تا پوست تان کاملا خشک شود، عناصر فعال مرطوب کننده سخت تر جذب پوست می شوند و پوست را چرب و چسبناک می کنند.

 

7. افراط در شست وشو
در اکثر موارد یک یا دو بار در روز شست و شوی صورت مناسب است و بیشتر از این باعث تحریک پوست و حتی تولید بیش ازحد چربی می شود. اگر در طول روز آرایش نکرده اید، کرم ضد آفتاب بیش از حد نزده اید و عرق زیاد نکرده اید، شب از پاک کننده استفاده نکنید و فقط صورت تان را با آب ولرم بشویید. به پوست تان اجازه دهید گاهی اوقات از چرخه محصولات آرایشی رهایی پیدا کند.

 

8. زیاد هزینه نکنید
صرف هزینه های زیاد برای خرید یک شوینده صورت کار عاقلانه ای نیست. دنبال یک شوینده ساده با مواد طبیعی باشید و پول تان را صرف خرید محصولاتی  مانند سرم ها و مرطوب کننده ها  کنید.

 

9. خوب آبکشی نکردن پوست
نگاه سطحی داشتن به شست وشو و صحیح آبکشی نکردن پوست باعث می شود شوینده روی پوست باقی بماند و این باقی مانده ها منافذ پوست را مسدود کند؛ در نتیجه پوست خشک می شود. صورت تان را کامل و صحیح آبکشی کنید حتی اگر صبح است و دیرتان شده یا هنگام شب است و بسیار خسته هستید. خط مو، زیر چانه و سطح بینی از جمله نقاطی هستند که در شست وشو فراموش می شوند؛ به این نکته توجه کنید.

 

10. لایه برداری بیش از حد
لایه بردار های دانه دار انتخاب های بهتری هستند. برای این کار اسکراب شکر و اسیدهای میوه را انتخاب و حداکثر دو یا سه بار در هفته از آنها استفاده کنید. در لایه برداری از انگشت خود به جای لیف استفاده کنید تا مانع کشیده شدن پوست و آزار آن شوید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 139 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:31

آکاایران: در ادامه این مقاله از سایت ایران ناز نحوه مراقبت از ناخن ها برای جلوگیری از شکستگی آن ها گردآوری شده است.

 

به گزارش آکاایران: ناخن های شما نشان دهنده سلامت شماست. در حالت طبیعی فرم، حالت، رنگ و استقامت ناخن ها بستگی به عوامل سلامتی مختلف دارد. از همه مهم تر، ناخن ها نمایانگر وضعیت تغذیه شما هستند؛ مثلا ناخن های شکننده و مشکل دار این هشدار را می دهند که بدن شما مواد غذایی لازم را دریافت نمی کند.

 

ناخن ایده آل، ناخنی است که در برابر ضربه تا حدودی مقاوم باشد، خاصیت ارتجاعی داشته باشد و راحت خم بشود، نه اینکه بشکند. داشتن چنین ناخنی بستگی به نوع تغذیه شما دارد.

 

عارضه شکنندگی ناخن ها و عوامل موثر در رشد ناخن ها
در مورد عارضه شکنندگی ناخن ها، دکتر قندی متخصص پوست و مو توضیحاتی ارائه می دهد:
«ناخن باعث محافظت نوک انگشتان می شود. ناخن های دست روزانه 1 تا 5 میلی متر و هر ماه 3 میلی متر رشد می کنند. عوامل محیطی، فیزیولوژیکی و پاتولوژیکی (بیماری زایی) در سرعت رشد ناخن ها موثر هستند.

 

در هنگام بارداری، آب و هوای گرم، مصرف کلسیم و بیوتین، مصرف قرص های جلوگیری از بارداری، پرکاری تیروئید و پسوریازیس، رشد ناخن ها بیشتر می شود. در بیمارانی که مبتلا به تب هستند، عفونت های حاد، بیماری های مزمن، کم کاری تیروئید، پیری، کاهش گردش خون، مصرف سیگار، سوء تغذیه، مبتلایان به بیماری های قارچی ناخن و مصرف داروهای ضدسرطان رشد ناخن کم می شود.

 

در ناخن های شکننده، سطح ناخن نازک می شود. در واقع مشکل شکنندگی ناخن ها در اثر تماس زیاد با آب، پاک کننده ها، حلال ها، نمک ها و ضربه ها، مواد اسیدی و قلیایی ایجاد می شود.

راهکار مقابله با مشکل شکنندگی ناخن، استفاده از دستکش موقع کار کردن است. این بیماران باید ناخن ها را کوتاه کرده و از مصرف پاک کننده های ناخن اجتناب کنند. مصرف بیوتین (از ویتامین های گروه ب) نیز در جلوگیری از شکنندگی ناخن ها موثر است.»

 

10 راهکار برای جلوگیری از شکستن ناخن ها
در این مطلب روشهایی برای جلوگیری از شکستن ناخن ها را برایتان می گوییم.

 

– جلوگیری از شکنندگی ناخن ها با کرم های مرطوب کننده

 کِرِم های مرطوب و نرم کننده برای جلوگیری از شکنندگی ناخن ها موثر است. برای اینکه ناخن هایی سالم داشته باشید، نیاز به این است که ناخن و پوسته اطراف آن را به صورت مرتب چرب کنید. به طور کلی بهتر است با استفاده از کرم های مرطوب کننده هر روز به ویژه در هوای سرد و خشک، ناخن ها را مرطوب کرده تا از شکنندگی آنها پیشگیری کنید.

 

– با مصرف آهن شکنندگی ناخن ها را کاهش دهید
اگر آهن کافی دریافت نکنید، ناخن هایتان آن را نشان می دهد. کمبود آهن که در خانم ها رایج است سبب شکنندگی ناخن ها می شود؛ بنابراین کسانی که این مشکل را دارند باید غذاهای پرآهن مصرف کنند. همچنین منابع حیوانی آهن عبارت است از گوشت گاو، بوقلمون، اردک، مرغ، میگو و تخم مرغ. منابع گیاهی آهن سویا، عدس، لوبیا و سبوس است.

با مصرف ویتامین C می توانید به جذب آهن حیوانی در بدن کمک کنید؛ البته سعی کنید مواد غذایی غنی از آهن، روی، ویتامین B و گوگرد مصرف کنید، چون مواد غذایی پروتئینی که غنی از اسیدهای آمینه، ویتامین B و گوگرد هستند، سبب سخت و زیبا شدن ناخن هایتان می شوند.

 

– کاهش احتمال شکنندگی ناخن با پرهیز از لاک زدن
استفاده بیش از حد از لاک سبب خشکی و شکننده شدن ناخن ها می شود. لاک موجب می شود که سوراخ های سطح ناخن بسته شوند و ناخن با مشکل کمبود اکسیژن مواجه شود. بنابراین نزدن لاک در طولانی مدت همراه با رعایت بقیه اصول گفته شده می تواند باعث بهتر شدن وضعیت ناخن شود.

 

– برای پیشگیری از شکنندگی ناخن از دستکش استفاده کنید
در صورتی که دست تان با آب زیاد تماس دارد، برای جلوگیری از آسیب رسیدن و شکستن ناخن و نرم شدن آنها از دستکش استفاده کنید. هنگام ظرف شستن و بشور وب ساب، استفاده از دستکش ضروری است.

 

– ناخن ها را در وقت مناسب کوتاه کنید

برای پیشگیری از شکنندگی ناخن ها باید آنها را در زمان مناسب کوتاه کنید. همیشه بعد از حمام ناخن های خود را بگیرید، چون آسیب کمتری به آن می رسد. در بقیه مواقع ناخن شکنندگی دارد و به سطح آن آسیب می رساند، ولی بعد از حمام، ناخن نرم است و نمی شکند.

 

– برای جلوگیری از شکنندگی ناخن پروتئین فراموش نشود
کمبود پروتئین، خود را به صورت یک نوار سفیدرنگ در عرض ناخن نشان می دهد. ناخن ها بیشتر از پروتئین ساخته شده اند، بنابراین برای اینکه ناخن هایی بلند، قوی و جذاب داشته باشید باید روزانه به مقدار مناسب پروتئین مصرف کنید. کراتین، عنصر اصلی مو و ناخن، از آمینواسیدها به خصوص سیستئین ساخته شده است. با این وجود به این معنا نیست که شما به مکمل های سیستئین نیاز دارید.

 

خوردن منابع پروتئینی متنوع می تواند به شما این اطمینان را بدهد که برای داشتن ناخن هایی سالم به اندازه کافی آمینو اسید مصرف کرده اید. حال این پروتئین به میزان قابل توجهی در ماهی قزل آلا، ماست و گردو وجود دارد. منابع دیگر پروتئین شامل ماهی، میگو، بوقلمون، مرغ، گوشت، سویا، تخم مرغ، آجیل و لبنیات است.

 

– کمبود آب باعث شکنندگی ناخن می شود
یک آزمایش ساده برای تشخیص کمبود آب بدنتان این است که سطح ناخن را محکم فشار دهید تا ناخن از صورتی به سفید تغییر رنگ دهد. سپس ناخن را رها کنید و ببینید در چه زمانی به رنگ اولیه خود برمی گردد. اگر ناخن کمتر از دو ثانیه به رنگ اصلی اش باز نگردد، یعنی بستر ناخن دچار کمبود آب است. در طولانی مدت این کمبود آب باعث شکنندگی ناخن می شود؛ بنابراین برای حفظ سلامتی ناخن هایتان به مقدار کافی آب بنوشید.

 

سه راهکار طب سنتی برای استحکام ناخن
1- درمانگران طب سنتی هند، از شیره دانه های ذرت شیرین مرهمی می سازند که در مدت زمانی حدود 20 روز سستی و شکنندگی ناخن ها را درمان می کند. برای تهیه این مرهم یا کرم گیاهی نیاز به یک فنجان دانه ذرت تازه و نصف فنجان شیر دارید. پیش از هر چیز دانه های ذرت را با کمک گوشت کوب بکوبید و کاملا له کنید. سپس آن را با شیر آغشته کرده و اجازه دهید به مدت یک ساعت در همین حال بماند تا به خوبی شیره دانه های ذرت با شیر مخلوط شود. سپس این مخلوط را از یک صافی رد کنید تا آماده استفاده شود.

 

ماساژ ناخن ها با این مخلوط و نگه داشتن سرانگشتان درون این مخلوط به مدت 20 دقیقه می تواند علاوه بر تامین ویتامین B مورد نیاز ناخن ها، آهن، گوگرد و کلسیم مورد نیاز آنها را تامین کرده و احتمال شکنندگی ناخن ها را به صفر برساند.

 

2- می توان به مقدار مساوی عسل، روغن بادام ، زرده تخم مرغ و نمک دریا را مخلوط کنید و ناخن ها را به مدت نیم ساعت در آن قرار دهید این کار احتمال شکنندگی ناخن ها را کاهش می دهد.

 

3- دو قاشق سوپخوری آب آناناس تازه را با دو قاشق غذاخوری زرده تخم مرغ و نصف قاشق چایخوری سرکه انگور مخلوط کنید و به مدت نیم ساعت ناخن ها را در آن قرار دهید، با این استحکام ناخن ها را افزایش داده و از شکستن آنها جلوگیری می کنید.



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 137 تاريخ : پنجشنبه 27 اسفند 1394 ساعت: 3:31



Powered By WizardRSS.com | Full Text RSS Feed
آرایش آموزشی...
ما را در سایت آرایش آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار arayeshi بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت: 9:19